יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

"עכשיו אני "אירוע תחילת שנה 10.9.14

לפני כמה שנים טובות התחלתי במסורת אירועי "עכשיו אני". המטרה הייתה להתכנס יחד, בעלות עסקים, להשאיר בחוץ את היומיום ולפנות זמן לעצמנו כנשים וכבעלות עסק. בכל אירוע שילבתי בין הנפש והעסק. הרצון למלא מצברים , להתרענן ולצאת עם כח לעשייה וגם לא פחות חשוב כלי עבודה מושחזים שיצעידו אותנו קדימה. 

"עכשיו אני" הפכה למסורת ומהחודש האחרון יש לי גם ספר חדש הנושא את שם האירועים. לרגל תחילת השנה, אחרי חודשים של מצב ביטחוני מורכב, של מציאות מורכבת, של חופשת קיץ אנחנו לוקחות רגע לעצמנו. נושמות, מתכננות את השנה שתבוא, יוצרות לעצמנו אתגרים ומגייסות כוחות ומוטיבציה לעשות את השנה הזו שנה של צמיחה- השנה שלנו!



אני נרגשת להזמין אתכן לאירוע שלא תשכחו, השנה, עשיתי אותו עוד יותר עשיר ומפנק- העלתי את הרף (רמז להרצאות שיהיו באירוע וילמדו אותנו איך להעלות את הרף גם בעסק שלנו). האירוע מיועד לעצמאית ובעלות עסקים, כל סוגי העסקים.

האירוע יתקיים ביום רביעי ה- 10.9.14, בשעה 9:30-13:00 
השנה נקיים את האירוע בלופט האירועים "הקומה הרביעית", החלל הכי יפה בעיר! מקום מעוצב ואלגנטי, עשיר בפריטי עיצוב ואומנות ושלא נדבר על המטבח... הרי לא נצליח באמת לבלות בלי אוכל משובח, נכון? אספר לכן בהרחבה בפוסטים הבאים על המקום ועל מה שהם מתכננים לאירוע שלנו- ברמיזה קטנה אחת... המון השראה!



את הבוקר נפתח בהתכנסות, מינגלינג וארוחת בוקר מפנקת במיוחד.
מיד לאחר ארוחת הבוקר, ניקח חלק בפעילות השראה ייחודית, מיצג אומנותי שצוות השפים של "הקומה ה-4" הכינו במיוחד לאירוע שלנו.
נמשיך בהרצאה שלי לקראת השנה החדשה, איך נוכל לגרום לשנה החדשה להיות שנה של פריצת גבולות? אדבר על אתגרים, איך נוכל לקבוע לעצמנו אתגרים וכדי שנגרום להם להתגשם, נכיר תכנית ושיטה לעבודה של פריצת גבולות עסקיים.
ההרצאה השנייה של האירוע היא של דנה ישראלי, אני בטוחה שלא צריך להציג את דנה אבל למי שלא מכירה דנה ישראלי היא צלמת, מוציאה לאור של סדרת מגזיני היצירה "wow to", מפתחת מיזם מעדניית הסדנאות, בלוגרית ועוד. ביקשתי מדנה לתת לנו הצצה לשומרי הסף שלה, איך לגרום לעסק לעבוד יותר טוב על ידי עבודה ויזואלית נכונה. דנה הכינה לנו את שמונה הדברות לעבודה ויזואלית בעסק.
 שנסיים את חלק ההרצאות נצא להפסקה מתוקה ולהתרעננות.



לפני סיום, ביקשתי מכמה בעלות עסקים (כבר אמרתי שהעלתי את הרף?) מטריפות, מדהימות שעשו זאת בענק לשבת יחד לפאנל בו הן יספרו איך הן עשו את זה? מה עבד להן? מה לא תמיד עבד להן? איך הן עושות את זה? הן יציידו אותנו בהמון נקודות למחשבה ועשייה. בימים הקרובים אחשוף בפניכן כל יום אישה מיוחדת מהפאנל.
 ושנייה לפני שניפרד כמה מילות סיכום והפתעות לדרך.

האירועים הם תמיד הזדמנות להכיר עוד בעלות עסקים, כעצמאיות אנחנו המון "לבד" ואין כמו חברות עסקיות לייצר שיתופי פעולה, להיפגש לסיעורי מוחות, לעידוד, למילה טובה כדי להצליח בעצמאות. בכל אירוע ואירוע אני נרגשת לראות את מעגלי החברות העסקיות מתרחבים, אני נרגשת לראות חברויות חזקות שנוצרו בין נשים ש"רק ניפגשו" באחד האירועים שלי. ואם אתן "ותיקות" באירועים שלי אתן וודאי יודעות על מה אני מדברת.



אני מזמינה אותך לקחת פסק זמן לעצמך, לעצור ולהשחיז את הכלים, כדי שתוכלי לחזור טובה יותר, עם אנרגיות לעשייה , עם מוטיבציה לאתגרים שיבואו. תחילת שנה זו הזדמנות לצמיחה, לשינוי, לגדילה אז בואי והצטרפי אלי .

מספר המקומות מוגבל ויש צורך בהרשמה מראש.
עלות למשתתפת היא 270 ש"ח
ללקוחות מיה לנדאו (ייעוץ אישי, סדנאות, קורסים או ספר) העלות היא 250 ש"ח
מחיר לזוג משתתפות הוא 250 ש"ח למשתתפת

 לרכישת כרטיסים:https://mayabook.cashcow.co.il/

הקפידו לסמן ללא משלוח!!!! בזמן ההזמנה! ולציין כתובת למשלוח עבור חשבונית מס שתישלח אליכן, בכל נושא או קושי ניתן לפנות אלינו ונשמח לסייע
לפרטים נוספים: מיה לנדאו 052-2432424

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה