יום ראשון, 2 בפברואר 2014

ממשיכות במסורת אירועי "עכשיו אני"- אירוע בוקר מיוחד במינו

פעם שלישית זה כבר מסורת. מסורת מרגשת של מפגשים מיוחדים בין בעלות עסקים, מסורת של חגיגה מיוחדת המשלבת כיף וכלים לניהול העסק. מסורת מענגת שמפעם לפעם מתפתחת ומשתפרת והפעם באמת אין לי מושג איך אוכל לחלום על אירוע טוב מזה, בואו תשפטו בעצמכן...


צילום נעה קדמי, קפקייק הפתעוגה

ברשותכן אני אתחיל הפעם לספר מההתחלה, איך האירוע הזה נולד. הייתי בעיצומה של העונה הכי חזקה של העסק שלי, מסביבי כל בעלות העסקים היו עסוקות בטירוף עם לקוחות, הזמנות, שיווק, מיזמים. אותן תקופות שאנחנו רוות נחת וגאווה, אותן תקופות שאנחנו ממש קוצרות את הפירות, כלומר ממש עושות כסף. אבל למרבה הפתעתי פגשתי יום אחרי יום בעלות עסקים מכונסות, שחוקות, לחוצות, חרדות, עצבניות או במקרה הטוב ממש לא נינוחות.

זה היה שבוע של תמרורי אזהרה. חשבתי עם עצמי איך יכול להיות שרגעי השיא של הלקוחות שלי הם רגעים כל כך קשים? איך יכול להיות שהנקודה אליה אנחנו מכוונות ועובדות כל כך קשה להגיע אליה היא נקודה כל כך שבירה וטעונה ריגשית? בעקבות אותו שבוע החלטתי לצאת למסע. המסע לעושר ואושר. לראות כיצד אני יכולה לחזק גם את האושר של הלקוחות שלי ולא רק את העושר. אז הלכתי ללמוד, למדתי פסיכולוגיה חיובית, למדתי קורסים בתודעה ורוחניות, התנסתי בשיטות טיפול חדשות והחלטתי לקיים  בוקר "עכשיו אני" עוד יותר מיוחד מהאירועים הקודמים. אירוע בו אני הולכת ליישם בכל דקה את כל המסקנות החשובות שאספתי במסע הזה!

נתחיל מפסק הזמן שכולנו צריכות לקחת. פסק זמן לחזק ולהתחזק, אתן תראו (ותשמעו על כל הטריקים והמחקרים בהרצאה) כמה זה חשוב לנו, לאושר שלנו, להצלחה שלנו וכמה זה חשוב למנוע לחץ ושחיקה. בוקר אשר משלב את כל מה שאתן צריכות: חברה טובה, חברות ותיקות וחדשות, אוכל טעים ושתייה מפנקת, הרצאות לנפש, לנשמה וגם עם כלים פרקטים לעסק וליומיום שלנו, מלא מלא פינוקים ומילוי מצברים ואנרגיות לעשייה.
צילום נעה קדמי

לאחר התכנסות את הבוקר נתחיל בהרצאה שלי בנושא מעושרות  ומאושרות. במהלכה ריכזתי את כל הרגלים הטובים לחיים טובים ועסק מצליח. נדבר גם על המשימות שלנו בעסק וכיצד לעבוד איתן נכון יותר וגם על הרגלים חשובים שיעזרו לנו בעצמאות, בלנהל עסק של אישה אחת, בלהכניס אושר, איזון, שמחה ולצמצם את רגעי השחיקה, הלחץ והחרדה.


צילום נעה קדמי
בסיום ההרצאה נתכנס לפאנל של בעלות עסקים מספרות, הרכבתי נבחרת חלומית של נשים שאני אוהבת באופן אישי כל אחת ואחת. הן באות בפתיחות, עם המון ניסיון לספר על הדרך שלהן, על הרגעים הטובים והקשים שלהן, הן באות לתת לנו צידה לדרך, לעורר השראה, לחזק ולהכיר להמשך הדרך. אני אציג בפניכן את נשות הפאנל בימים הקרובים בפוסטים מיוחדים אבל אני יכולה לגלות לכן רשימה חלקית : שלי דהרי, נתנאלה כחלון לוי, אפרת לקט, נעה זני ועוד...


צילום נעה קדמי

ואחרי שיחת נשים צריך לנשנש, אז תהיה לנו מעדנייה עם אוכל מנחם ומשמח שנשים אוהבות. וכן אני מבטיחה שיהיה גם משהו לאלו כמוני שמקפידות על הדיאטה (כן, חזרתי להקפיד! תחזיקו אצבעות!)

ולקינוח, מנה מיוחדת שנפלה עלי ממש משמיים. חיפשתי זה שמן רב לקיים הדרכה ללקוחות שלי בנושא רשת האינסטגראם. למי מכן שמתעדכנת זו הרשת הכי מתפתחת, הכי חמה, הכי גלובלית ולוהטת שיש... אה, והיא גם ממש כיפית. אבל חיפשתי הדרכה מעניינת, להראות כיצד נוכל להשתמש ברשת זו מעבר לפילטרים חמודים. איך ניתן לגייס קהל? איך ניתן לקדם מותג? איך להוביל למכירות? איך גם בעלות עסקים המבוססים על שירות יכולים להשתמש ברשת זו? מה הכלים שמציאה הרשת פרט לתמונות יפות. אז באותו רגע ממש צלצל הטלפון ובקו השני הייתה תמר ג'וזינסקי שזה בדיוק מה שהיא עושה וזו בדיוק הרצאה שאיתה נסיים את האירוע.

וכמובן לא ניפרד לפני פעילות קצרה שהכנתי והפתעות ופינוקים לדרך (והפעם ההפקה הכינה לכן שקית מדהימה מלאה, גדושה מתנות נהדרות)

אז מתי? כמה? איפה? ואיך?
האירוע יתקיים ב- 27.2.14 בין השעות 9:30-14:30 אצל המארחת הנהדרת שלנו "קרינה" בכפר אזר (גם עליה אני אכתוב פוסט מיוחד).
 עלות כרטיס:
300 ש"ח למשתתפת
270 ש"ח ללקוחות מיה לנדאו (סדנאות, קורסים, אירועים וליווי אישי מכל הזמנים)
270 למשתתפת מתוך זוג.
ההרשמה הסתיימה- אזלו הכרטיסים! אז בואו! תפנו מקום לעצמכן!


צילום נעה קדמי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה