יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

הדרך הבטוחה לעסק מצליח

"למה לא הכרתי אותך שיצאתי לעצמאות! כל כך הרבה זמן בזבזתי, כל כך הרבה רעיונות שפחדתי לעשות, עשיתי ולא ידעתי למה זה לא מצליח לי. כל כך הרבה תסכול, חוסר אונים, צמאה להקשיב לכל דעה או רעיון של מישהו אחר, חושבת שהרעיונות של אחרים יותר טובים משלי. המון בכי, המון המון המון בכי, המון פחדים, הייתי ממש משותקת. אבל גם המון מוטיבציה. אני חושבת שהיא גרמה לי לעשות את המעשה ולהתקשר אלייך. ... את חלק מהחיים שלי! היום אני מבינה שאני באמת עצמאית, היום אני מבינה שעצמאות היא לא רק להיות בעלת עסק, אלא יש לי את העצמאות- את הביטחון לעשות, ליזום, לפעול וגם לדעת איך לעשות את זה ככה שזה יצליח."

ככה שרון כתבה לי, את שרון הכרתי לפני שנה וחצי, היא השתתפה באחת הסדנאות שלי ומאז נפגשנו לעוד סדנאות וכמה פגישות אישיות. המכתב ששרון כתבה לי הוא אחד המרגשים של חיי והוא הולך איתי מאז שקיבלתי אותו. הבאתי לכן חלק ממנו, את הציטוט הכי משמעותי כי הוא היה לי להשראה.

המכתב של שרון הוא ההשראה לסדנא חדשה שאני משיקה: סדנת צעדים ראשונים בשיווקכפי שהשם מרמז היא מיועדת לבעלות עסקים בתחילת הדרך.
 אני יודעת שבעלות עסקים בתחילת הדרך מאד רוצות להצליח אבל יש המון פחדים, רוצות לעשות אבל מפחדות לעשות טעויות. יש המון החלטות לקבל, איך מקבלים החלטה נכונה? דברים לעשות אבל לא יודעים מה נכון לעשות קודם? לא יודעות מה שאנחנו לא יודעות? האם אנחנו בדרך הנכונה? ואיפה בכלל לומדים את כל התשובות לשאלות?

אז מניסיון של כמעט חמש שנים פיתחתי סדנא שתפרתי כמו כפפה ליד של בעלות עסקים בתחילת הדרך!
המטרה של הסדנא היא לבנות בסיס איתן לעסק עם כל המרכיבים הקריטיים להצלחה וצמיחה בעתיד. המרכיבים איתם אני עובדת ומלווה מאות עסקים להצלחה כבר שנים. המטרה הנוספת של הסדנא היא להיות מקום מפלט תומך ומכיל, להיפגש עם עוד נשים במצבי, יחד לעבור את זה. עם כלים שלי, עם המון סיפורים ועם המון המון הבנה ותמיכה נוכל לעשות את זה בכיף, עם נשימות, שלווה וחדוות עבודה בלי פחדים, חרדות ותסכולים. לעשות את זה בכיף!

אז מה הולכים ללמוד בסדנא:

דרך- אנחנו הולכות לשרטט את הדרך של כל אחת ואחת. אנחנו הולכות להתחבר לחלומות, לרצונות האישיים של כל אחת ולראות את הדרך הגדול, איך אנחנו יכולות היום לשרטט את המפה שתביא אותנו להצלחה אליה אנחנו מכוונות במרוצות השנים. הדרך היא כלי חשוב, ממנה אנחנו יכולות לצאת לעבודה שיווקית, והיא קריטית לשלבי ההמשך של הגדרת הזהות העסקית. זה מדהים לראות, אתן תגיעו למטרות שבדרך! (מניסיון!) רק צריך לשרטט אותה.

זהות- זהות עסקית חזקה היא כלי מפתח להצלחה. חשוב לנו להיות ברורות, קודם כל לעצמנו ולאחר מכן ללקוחות שלנו. כדי להצליח בעסק, בשיווק, בייצור אנחנו חייבות להיות מדויקות. אנחנו חייבות לבחור זהות מוגדרת וייחודית, כזו שיש לה אפקט משיכה, אפקט נחשקות בפני קהל היעד! אנחנו נלמד כיצד בונים זהות עסקית חזקה, ברורה, מוגדרת, נחשקת שמדגישה את מה שכל כך חשוב לנו להגיד וספר.

קהל יעד- כולם כל הזמן בטח אומרים לכן - קהל יעד. אז זהו... שממש נלמד מה זה אומר, איך מפלחים אותו, מה חשוב שנלמד עליו, למה אנחנו פשוט לא יכולות למכור לכולם?! ובעיקר נלמד מה עובר ללקוחות בראש וכיצד אנחנו יכולות להניע אותם לפעולה?! כיצד לגרום להם לקנות דווקא אותנו!

שיווק- נכיר כלי שיווק שיכולים לעמוד לרשותנו, בעלות עסקים קטנים עם תקציבים ומשאבים מוגבלים. נלמד כיצד בוחרים אילו כלים נכונים לעסק שלי באמצעות כללי אצבע פשוטים שהכנתי ויחסכו לכן הרבה זמן ומהלכים מבוזבזים.

מחקר- נלמד כיצד אוספים נתונים, כיצד מקבלים החלטות נכונות בעסק. נדבר המון על טעויות וגם על קהילה של בעלות עסקים.

דגשים להצלחה- מה גורם לחלק מהלקוחות שלי ובכלל מבעלות העסקים להצליח יותר מאחרות? את כל הדגשים שהופכים עסק טוב לעסק מעולה!

הסדנא תתקיים ב-26.11,  משעה 10:30-15:00 במשרדי בנס ציונה. עלות הסדנא היא 450 ש"ח בלבד!
 עכשיו בהרשמה מוקדמת במחיר של 380 ש"ח! ניתן להירשם במחיר זה עד 1.11


במהלך השנים פיתחתי כלים שמיועדים לבעלות עסקים לפתח את העסק שלהן. אני מאמינה שאנחנו לא צריכות ללמוד שיווק או מנהל עסקים אלא אנחנו צריכות ללמוד איך לעשות את זה לעסק שלנו! כל הכלים שלי מתאימים לבעלות עסקים קטנים- כאלו שהזמן מוגבל, התקציב עוד יותר, אלו הצעדים הראשונים בעולם העסקים בכלל ויש חשש גדול "ממושגים ריאלים". 
אני מקדישה המון זמן בהנגשת הכלים שלי, כך שכל אחת יכולה! וזה עובד! באמת אני רואה ושומעת מלקוחות שלי! הן עושות זאת!
עושות זאת בגאווה, בחדוות יצירה, ביצירתיות, בעצמאות ובהצלחה- תחושת המסוגלות עולה. וזו העצמאות בעיני!

רוצה גם? אז בואי!

במחיר של 380 ש"ח זו ההשקעה הכי מניבה שתעשי לעסק שלך, היא תחזור ברבית דריבית תוך כמה שבועות! אז במקום לחכות, לנסות כשקשה לבד פשוט בואי ליום כיף חשוב ביותר יחד! חבל לחכות, זו הזדמנות להתכנס ופשוט לעשות את זה יחד, כמו שצריך, בביטחון, עם מי שיענה על כל השאלות!
יהיה כיף כבר אמרתי?



אז בואי הירשמי עוד היום- 052-2432424 או במייל maya@maya-landau.com




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה