יום חמישי, 18 באפריל 2013

לוח תכנון זמן חינם להורדה!

ביום ראשון ה- 27.10 , אני מקיימת מחזור נוסף של סדנת ניהול הזמן לעצמאיות שלי. ההרשמה כמעט נסגרה, נשאר עוד מקום אחד אחרון וחביב, כנראה שמחכה במיוחד בשבילך :)
אז לרגל הסדנא החלטתי להעלות פה שוב כמה טיפים לניהול זמן שכבר כתבתי פעם אבל תמיד מועילים וסופר חשובים. בנוסף יש הפתעה בסוף!

"לראות את הסיום"- משימה בלי דד ליין לעולם לא תתבצע. כאשר אנחנו שמות לעצמנו תאריך סיום על כל משימה אנחנו יכולות לשלוט בקצב העבודה, בהמשכיות שלה וגם יכול לוודא שאנחנו לא דוחות בגלל סיבות אישיות משימות מאתגרות.

*מקבלות החלטה ולא דוחות אותה- השבוע זה קרה לי מבלי ששמתי לב. קיבלתי מייל ולא ידעתי מה לעשות איתו, סימנתי אותי בדגל אדום וחשבתי שאני אחזור למייל אחר כך. היום גיליתי שלא חזרתי ופספסתי. התלבטתי מה לעשות ובסוף שכחתי ולא עשיתי כלום. אז מה עושים? מקבלים החלטה ומתקדמים. לאורך זמן עדיף שנתרגל לקבל החלטות בזמן אמת ולא נדחה את מועד ההחלטה לזמן מאוחר יותר. אני לא מדברת על החלטות גורליות, אלא אותן החלטות שאנחנו מקבלות מידי יום בנושאים שוטפים של העשייה שלנו.

*זמן שווה כסף- יש רגעים בעסק שאנחנו מרגישות שזה יותר מידי, שבאמת אנחנו לא יכולות לעשות הכל ועוד שנייה המגדל מתמוטט. זה הזמן ללמוד לבקש עזרה! זו יכולה להיות עזרה מחברה בעסק, מקרובי משפחה שישמרו על הילדים כי אנחנו צריכות לסיים כמה דברים בעסק או שזו יכולה להיות עזרה בתשלום. אנחנו מפחדות להתחייב לעובדת אבל לכמה שעות מזדמנות, למה שלא ניקח עזרה? למה שלא יעזרו לנו לצמוח? מי אמר שאנחנו חייבות לעשות הכל ועוד לבד? אם אנחנו בשעה שלנו מסוגלות לייצר יותר כסף מעלות העזרה אז למה לא? זה בסדר לשלם על זמן של עזרה!

* יום מגדלור קבוע- התפקיד של היום הזה הוא רגע לעשות זום אאוט ולראות אם הספקנו הכל, מה המשימות החשובות? מה הפעילות האסטרטיגית ויום זה נועד בעיקר לתכנון נכון של השבוע. לתכנון של הפגישות, המשימות וחלוקת התפקידים. אני ממליצה לעשות את זה ביום ראשון, מתחילים את השבוע עם מבט לכל השבוע ומה שאנחנו רוצות להשיג באותו השבוע.


כחלק מהסדנא יקבלו כל המשתתפות דפי עזר שיסייעו להן לנהל היטב את הזמן, אתן מוזמנות להיכנס לקישור ולהוריד חינם! לוח תכנון שבועי שאני והמעצבת  ירדן גלילי הכנו עבור הסדנא.


להורדת הטבלה-

לפרטים נוספים לגבי סדנת ניהול הזמן: