יום ראשון, 17 ביוני 2012

אירוע הקיץ הגדול- עכשיו אני! ההרשמה נפתחה!

אני מאמינה גדולה בחלומות ותשוקה. אני מאמינה שחייבים חלומות, שתמיד יהיה לנו למה לשאוף, שתמיד יהיה אתגר והרפתקה מעבר לפינה, שתמיד נגלה עוד כוחות בעצמנו, שתמיד נגדל. אירוע הקיץ "עכשיו אני" נולד מתוך תשוקה גדולה שלי שהתפתחה לאט לאט לחלום מגובש יותר.
חלום שלי בו היה חשוב לי לייצר הזדמנות לנשים, בעלות עסקים, לעזוב לרגע אחד את הכל ולפנות זמן וחשיבות לעצמן. השקעתי המון המון מחשבה, ארגון, הקפדה והפקה באירוע כדי שיהיה מושלם, כדי שעד שאתן כבר עוזבות הכל תקבלו כל מה שאני יכולה להציע במנה מרוכזת.
אז האירוע קיץ הזה, "עכשיו אני" הולך להיות אירוע שכולו טוב לעצמנו! כן! לראשונה נעשה לעצמנו! בשיא הקיץ, נעזוב את הסידורים, הכביסות, המיילים, ההסעות ותפנה להחזיר לעצמנו!  מסיבות אלו אספתי לכמה שעות את כל הפינוקים שאנחנו לא מפרגנות לעצמנו ביומיום, אז עכשיו זה המקום להתחיל ולפרט מה יהיה בדיוק ביום הזה.
הפרטים הטכניים קודם כל, כדי שתוכלו לרשום הכל ביומן: האירוע יתקיים במוצ"ש ה-21.7.12, בבית לילי אנד בלום, רחוב לילינבלום 13, תל אביב. האירוע יתחיל בשעה 19:00 וינעל בשעה 23:00.  


את האירוע תפתח הרצאה שלי בנושא ניהול זמן- מאין ספור נשים שביקשו ממני, החלטתי לדבר על איך ננהל את הזמן שלנו נכון יותר. כבעלות עסקים ובמיוחד כבעלות עסקים ובעלות משפחה אנו מגלות מהר מאד שהמשאב הכי יקר לנו הוא הזמן, אנחנו מתמודדות מידי יום עם המון משימות. יש לנו תכניות גדולות ויעדים עבור העסק ולא ממש מצליחות לאסוף את הזמן ולהגיע ליישום התכניות. אנחנו מוצאות את חיי המשפחה מתערבבים עם העסק כי אנחנו לא מצליחות לעמוד בעומס המשימות. בהרצאה אתן כלים, שיטות, טיפים ומתודות לניהול זמן. מהן נקודות התורפה והחולשה וכיצד נוכל לנהל את הזמן שלנו בחכמה כדי שתמיד יהיה לנו זמן לעצמנו ולעוד אירועי עכשיו אני J בעתיד.
לאחר ההרצאה, נתאסף "לפאנל בכפכפים", פאנל משוחרר ואינטימי עם נשים שעשו את זה. נשים אשר בנו מותג משלהן  יספרו וייחלקו איתנו את הסיפורים מאחורי ההצלחה שלהן, איך הן מאזנות בין בית ומשפחה, איך הן התמודדו עם הקשיים בדרך, מתי וכמעט הרימו ידיים ועל הכוח להמשיך בדרך וכל הזמן לדחוף את העסק לשיאים חדשים. אני מתכוונת להרחיב פה בבלוג את השיחות עם נשות הפאנל בסדרה של פוסטים כדי שתוכלו להכיר טוב יותר את הנשים והעסקים אך בינתיים אתן רשימה קצרה וחלקית על קצה המזלג: קרן וולף, שילה מגר, קרן שביט, אורית זילברמן ועוד.
בסיום הפאנל נתחלק לשתי קבוצות ונעבור לסדנאות קטנות יותר. בסיום כל סדנא הקבוצות יתחלפו כך שכל אחת תעבור את שתי הסדנאות.

סדנת "על מרבד הקסמים עם  קרן שביט"- כחלק מפריצת גבולות אנחנו חייבות לפרוץ את גבולות החשיבה ולהכניס גמישות מחשבתית לחיינו. בסדנא קרן תעביר פעילות מיוחדת שנוגעת בלב ליבה של התשוקה- חלום וחזון. קרן תלמד אותנו לעוף, לחלום, לבחון את האוטנטיות שלנו במלוא עוצמתה ולגלות על עצמו ואת עצמנו מחדש. סדנא מאד חווייתית אשר תאפשר לנו להכיר מחדש את החלומות שלנו ותעשה את הדרך להגשמתן קלה  ומרגשת יותר ( קרן תגלה לנו יותר בהמשך, שווה לעקוב פה בבלוג).
סדנת צחוק- מה לעשות צחוק משחרר, הוא עושה עוד המון דברים מצוינים לבריאות אבל הסיבה העיקרית שבחרתי בסדנת צחוק היא  כי בשיא הקיץ, בשיא האתגר של הבית ושל העסק אנחנו פקעת עצבים וכדי שנוכל לאפשר לעצמנו ולעסק להיות במקום טוב יותר אנחנו פשוט חייבות קודם כל להתפרק- להשתחרר מהכל ולצחוק! צחוק כואב שבא מהבטן ולא ניתן לעצור אותו! צחוק שמעלה חיוך גם שבועות אחר כך כאשר נזכרים בו. אז אנחנו הולכות לצחוק ומכל הלב והנשמה.
זה לא יהיה אירוע בנות מושלם בלי שוקולד מפנק, כמה עוגות אסורות (אם אני לא סופרת קלוריות באותו יום אף אחת לא סופרת קלוריות!!!), פינוקים מתוקים ואלכוהול משובח! כי אין שיחת בנות טובה בלי כוסות צבעוניות והמון פחמימות!
דאגתי להמון הפסקות כדי שנוכל להכיר, להכיר אחת את השנייה וכדי שתוכלו להכיר זו את זה. בכל מפגש של לקוחות שלי תמיד נוצרים שיתופי פעולה, כאלו שגדלים לחברות ועסקים טובים. אז חשוב לי שתכירו, לנפש ולעסק, תגלו חברה וקולגה טובה. כי אנחנו לא צריכות להיות לבד וכי הלקוחות שלי אוהבות לעזור זו לזו!
כן... יש עוד המון הפתעות לספר עליהן אבל ככול הנראה לא אצליח לעשות הכל בפעם אחת, במהלך הימים  והשבועות הקרובים אספר עוד  אך אני שמחה לפתוח את ההרשמה לאירוע.


איך נרשמים?
יש כמה אפשרויות להירשם:
·         אפשרות אחת היא להוריד את הטופס הרשמה בקישור הבא, טופס הרשמה
למלא אותו ולפקסס למספר פקס 08-9348967 או לסרוק ולשלוח למייל maya@maya-landau.com
·         אפשרות שנייה היא להירשם טלפונית 052-2432424 (בשבועות הקרובים אני בחופשה בארה"ב אך מיכל העוזרת האישית שלי תשמח לסייע לכן בנושא).

עלות השתתפות
 עלות  השתתפות באירוע היא 300 ₪
ללקוחות שלי (סדנאות, קורסים, ליווי אישי מהווה ועבר) המחיר הוא 250 ₪
לזוג חברות אשר נרשם יחד לאירוע המחיר הוא 250 ₪ למשתתפת

האירוע מיועד לכ- 40 נשים בלבד אז מהרו להבטיח את מקומכן!



 בכל שאלה אשמח לעמוד לרשותכן- 052-2432424, עד שאחזור מחופשת הקיץ, מיכל העוזרת האישית שלי תשמח לסייע לכן במקומי.


8 תגובות:

  1. האם זה מיועד לנשים בעלות עסקים בלבד, או שגם נשים שהן שכירות "ימצאו את עצמן" באירוע?

    השבמחק
    תשובות
    1. האירוע פתוח לכולן אולם מכוון לבעלות עסקים, אבל אם את מתחברת לתכנים את בהחלט מומזנת

      מחק
  2. אין עלייך מאיה!!!
    מאוכזבת שלא אוכל להגיע :(

    השבמחק
  3. מה עם הדתיות?? )-:

    השבמחק
  4. איזה יופי! אבל מה עם הנשים הדתיות ?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי קטי, האירוע במוצ"ש כך שדתיות אשר גרות קרוב יכולות להגיע, אני מבטיחה את האירועים הבאים לעשות במועד שמאפשר גם לרחוקות להצטרף לאירוע.

      מחק
  5. מיה אם תוכלי להתחשב באמת גם בדתיות אז קחי בחשבון שעכשיו שבת יוצאת ב20:30 וכמובן עם הזמן הולכת ומתקצרת לכיון 19:00 פלוס, אין קשר למרחק לצערנו כמו לאי אפשרות להגיע. המכשול היחידי :)

    השבמחק