יום שישי, 8 ביוני 2012

עכשיו אני! אירוע הקיץ הגדול

מתי בפעם האחרונה צחקת באמת? צחוק שעושה כואב בלחיים? צחוק מתפרץ מהבטן?
מתי בפעם האחרונה עצרת הכל וחלמת, חלום תמים ומתוק, חלום מתפרע, חלום שקשה להתעורר ממנו בלי מתיקות והתרגשות?
מתי בפעם האחרונה ישבת עם חברות על שוקולד משובח, כוס יין ושקעתן בשיחה על הכל ועל כלום?
מתי בפעם האחרונה ישבת עם נשים מצליחות, מעוררות השראה לשיחת בנות על המעשים הכי נועזים שלהן?
 מתי בפעם האחרונה עשית מקום לעצמך?

במהלך שגרת החיים שלנו אנו דואגות בכל יום לכולם, פרט לעצמנו. אנחנו דואגות לילדים, להורים, לבן זוג, לבית, לעסק...דואגות, דואגות, מטפלות, מטפלות. בקיץ הזה החלטתי שהגיע הזמן שנעשה מקום לעצמנו! שנשים את עצמנו בראש סדר העדיפויות! הקיץ הוא תמיד תקופה מאתגרת, תקופה בה אנחנו עובדות יותר, מאלתרות בין סידור לילדים, חופשה משפחתית, עסק ופרנסה. אז הקיץ הזה אנחנו נדאג לעצמנו! הקיץ הזה  נגיד לכולם ולנו- עכשיו אני!
עכשיו אני דואגת לעצמי! עכשיו אני לוקחת פסק זמן לעצמי!  עכשיו זה הזמן לדאוג לעסק שלי! עכשיו זה הזמן למלא את עצמי! עכשיו אני!

וכך נולד אירוע הקיץ הגדול בשם: "עכשיו אני!"

מבלי לחשוף יותר מידי פרטים (בשביל זה תצטרכו להתאפק עד שבוע הבא) אתן מוזמנות לאירוע שיטפל בכן הכי טוב שאפשר בקיץ! טיפול מפנק, מאזן, משחרר ובעיקר מטעין. אנחנו הולכות ללמוד לצחוק, ללמוד לחלום ולגלות את גמישות המחשבה שלנו מתרחבת, אנחנו הולכות ללמוד לנהל את הזמן שלנו כדי שגם בעתיד נוכל לפנות מקום לעצמנו, אנחנו הולכות לשבת עם נשים מצליחות, שבנו עסקים ומותגים לשיחת בנות על עסקים, לשמוע מהן איך עשו את זה? לשמוע חוויות מצחיקות ונועזות מהדרך שעברו ועוד, אנחנו הולכות לשתות יין טוב ולאכול שוקולד איכותי, אנחנו הולכות להכיר נשים משפיעות וחשובות, אנחנו הולכות להכיר חברות חדשות- "ממש כמוני". אנחנו הולכות להכניס משב רוח רענן, מסוגנן וחיוני לחיים ולגוף שלנו- אנחנו הולכות לשחרר חסמים ולהתמלא באנרגיות של עשייה פורה וחיובית. אנחנו הולכות לעשות חיים!

 אז תרשמו ביומן- 21.7.12, 19:00 בערב, בתל אביב. תשריינו את החברות הטובות ביותר, תבחרו בגד חדש וקיצי, בייביסיטר והסעה! כי את האירוע הזה אתן לא תרצו להחמיץ!

עכשיו אני!

*האירוע מוגבל ל- 40 משתתפות, ההרשמה תיפתח במהלך שבוע הבא שווה לעקוב בבלוג ובדף הפייסבוק שלי!

8 תגובות:

  1. בהצלחה- נראה לי שאני אצטרף להסעות שיצאו מפרדס חנה :)

    השבמחק
  2. כל פעם מחדש את מצליחה לקרוא אותי! זה בדיוק מה שאני צריכה! בדיוק בזמן! קובעת עם החברות ובאות!

    השבמחק
  3. כל מה שיש לי להגיד זה יש!!!!

    השבמחק
  4. מחכה בקוצר.רוח!!!!!

    השבמחק
  5. למי שרוצה טרמפ מפרדס חנה, בבקשה לפנות אליי...

    השבמחק
  6. למי שרוצה טרמפ מפרדס חנה, בבקשה לפנות אליי...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רוצה איתך טרמפ (שירי)

      מחק
  7. ארבעים ?!?בלבד..או הו הולך להיות קאט פייט על המקומות . אני שורה אחרונה ליד הבופה..

    השבמחק