יום שישי, 1 ביוני 2012

שלי! בשבילי! בעצמי!


אני וברק נשואים המון זמן, למרות שתמיד ידענו שיהיו לנו ילדים לא מיהרנו לעשות את זה.  אמרנו זה יחכה, למה עכשיו?!  ואז אמא שלי האהובה ואחותה הצעירה, שאין שנייה לה, עשו לי "התערבות" ובעצם חזרו על הקלישאה הידועה שאין זמן טוב להביא ילדים, שילדים זו עבודת פרך אבל זר לא יבין את האהבה והעונג שמקבלים מסיפוק ילדים. וככול שעובר הזמן זה רק מתרחק. ובאמת אף פעם אנחנו לא מוצאות את הזמן בעיקר שמדובר על שינוי.
קשה לנו עם  שינויים, קשה לנו לוותר על הקיים, קשה לנו לפגוש את הלא מוכר, קשה לנו לא לדעת מה יהיה. באמת שזה קשה.

אבל אף פעם לא יהיה זמן טוב כמו עכשיו!


אני פוגשת נשים בנקודות השינוי שלהן, נשים שאומרות "די! עכשיו אני! אני רוצה להשיג את מה שמגיע ל-י! " יש  להן המון תשוקה והן בולטות, אי אפשר שלא לשים לב אליהן. הן מבינות שהן נכנסות לדרך בה יהיו רגעים של פחד, של חרדה, של טיפוס מייגע ומעייף אבל הן לא מסתכלות אחורה. הן אומרות לי את הלמטה אני כבר מכירה, אני רוצה להכיר את הפסגה, הפסגה שלי, בשבילי, בעצמי!

עם זה אפשר לנצח! לכל אחת מהן יהיו רגעי שבירה, רגעים של שיתוק מול פחד- זה טבעי, זה מוכר, גם עם זה אפשר לנצח! אלו נשים שמוכנות לעשות וויתורים, מוכנות לגלות את גמישות השגרה ואילוצי החיים, אלו נשים שמגלות כל יום יצירתיות כדי לאפשר לעצמן עתיד לו הן מייחלות. הנשים האלו, מוצאות את הזמן! זה לא שהן חרוצות יותר, ישנות פחות, יש להן פחות משימות- ממש לא! הן מבינות ששינוי מביא עוד שינויים, שינויים בסדר העדיפויות, שינויים בשגרה, שינויים בעשייה. אז הן פשוט עושות. הפעם הראשונה היא כמו גילוי גדול. אנחנו חושבות שאם נעשה דברים אחרת משהו נורא יקרא: אם הילדים ילכו לישון חצי שעה מאוחר יותר, או שאם אני אקום רבע שעה מוקדם יותר, אם שאם אני אלך לישון עם כוס בכיור- הכל יעלם. ואז כמו ניסוי מדעי, קפצנו למים, עשינוי שינוי קטן וראינו שהעולם אותו דבר! שום דבר גדול לא השתנה! רק אני.... בחרתי לשים את עצמי קודם! בחרתי לעשות למעני קודם! וזו הרגשה טובה....


אני פוגשת גם המון נשים שמאד רוצות להיות בנקודת השינוי אבל הן לא. הן עוד מוותרות על עצמן, הן עוד נאחזות בסיפורים ובשגרה (השגרה גמישה אנחנו לא תמיד) ואז אני חושבת עליה, היא הצטרפה לאחד הקורסים שלי ותמיד תמיד מהווה מודל של מחוללת שינוי בעיני. היא אמא לחמישה ילדים, גרה עם ההורים כדי לתמוך בהם, בעל עצמאי, מקימה עסק, עובדת בחצי משרה במקביל וגרה ממש ממש ממש רחוק. היא נרשמה לקורס שלי ואמרה בנימוס שייתכן ולפעמים תאחר. היא הגיע כל מפגש חצי שעה קודם או שהלכה מאוחר כדי לשבת איתי,  היא נסעה בשני אוטובוסים ובאמת שהקריבה המון. הייתה מתקשרת ראשונה כל שעת קבלה, הייתה מסורה. ששאלתי אותה איך היא עושה את הכל, היא אמרה שאין סיכוי שהיא עושה את הכל אבל היא הבינה שכדי לעשות לעצמה היא חייבת פשוט לעשות ולא משנה אם יש לזה מחיר! היא חייבת את זה!

גם אני הייתי שם, אני כותבת על זה המון, בגלל זה בחרתי לעבוד עם נשים בעלות עסקים. כי זה האתגר שלי, זו המומחיות שלי, זה העונג שלי. אני מצדיעה ומעריכה את כל הנשים האמיצות שבחרו. שלי! בשבילי! בעצמי! אני שמחה ללוות חלק מהנשים האלו בליווי או בקורסים שלי! ואני מפצירה בכל אחת שרוצה להגיע לפסיגה- עשי זאת! למען עצמך! בהצלחה! המון הצלחה!

 *** הפוסט הזה מוקדש למחוללי השינויים של חיי! אמא, תמי, נועה וה-בעל ה-יקר שלי- ברק! תודה על ההשראה, על האמונה, על ההקשבה לעצמי!

ובנושא מעט שונה של שינוי- למתעניינות במועד הקיץ של הקורס "מכישרון גדול לעסק גדול" יש לי כמה חידודים לאור בקשות ושאלות שקיבלתי: כאשר אני משיקה את הקורס אני דואגת שיהיה גם כיף, שהמקום יהיה הכי יפה ומעורר השראה, שהאוכל יהיה טעים ושווה, שיהיה  מצחיק, נעים, עם ניחוחות טובים ואווירה נעימה. כי אנחנו עוברות שינוי, כי אנחנו באוטנטיות מעט אינטימית עם עצמנו ועם הקבוצה, כי אנחנו מפחדות, מתרגשות, עוזרות.  אז שיהיה כמה שיותר נחמד. אני מבינה שכל מי שמגיעה בחרה בזה, בחרה בחירה משונה, לעבור חוויה שהיא לא ממש פלאזר, היא לא לשם הכיף אלא למטרת עתיד טוב יותר, הדרך מאומצת, אין ספק אבל היא מתגמלת. (קורס- http://maya-landau.blogspot.co.il/p/blog- page_13.html

כל קורס נפתח בקבוצה מצומצמת של נשים, נשים מוכשרות, שיש בכישרון שלהן להפוך לעסק מניב ומכניס. הקורס לוקח את הכישרון ומצייד אותו בכלים, ברעיונות, במסלול להצלחה. אני בוחרת לקיים את הקורס בקבוצות איכותיות של נשים אשר נבחרות בקפידה. אשמח לארח ולהזמין כל בעלת עסק שרוצה לפרוץ, שמאמינה בדרך ומוכנה לעבוד, באמת לעבוד.  

ההרשמה למועד הקרוב מסתיימת בשבועות הקרובים, נשים שרוצות להירשם מוזמנות ליצור איתי קשר לצורך בדיקה והרשמה. 052-2432424 או maya@maya-landau.com
* לא ניתן להירשם לקורס ללא שיחה מקדימה איתי

4 תגובות:

  1. מיה,

    אני לא בעלת עסק, אך נהנתי לקרוא את הפוסט שלך. שבהחלט נותן תמריץ לעשות שינוי ולהרשם לקורס.

    בהצלחה למשתתפות.

    השבמחק
  2. באמת סיפור מדהים!
    אני רוצה לפגוש אותה :)

    השבמחק